spot_img
spot_img

DIY pun jual macam farmasi

spot_img

KUALA LUMPUR (4 Jun): Peruncit pembaikan rumah Mr DIY Group (M) Bhd telah menambahkan produk kesihatan dan penjagaan diri ke barisan terkini di seluruh kedai mereka.

Dalam satu kenyataan hari ini melalui The Edge, kumpulan itu mengatakan barisan produk kesihatan dan penjagaan diri menampilkan 69 produk dari pelbagai jenama terkenal, termasuk vitamin dan makanan tambahan, produk kebersihan, penjagaan kebersihan diri, rawatan penjagaan mulut, ubat bebas, perancang keluarga barang, serta barang keperluan Covid-19.

Dikatakan jajaran produk kesihatan dan penjagaan diri melengkapkan kategori produk lain yang kini terdapat di kedai Mr DIY – perkakasan, rumah tangga dan perabot, elektrik, alat tulis, peralatan sukan, dan lain-lain (merangkumi mainan, aksesori kereta, barang kemas, kosmetik, dan barang makanan dan minuman).

- Advertisement -

Wakil presiden pemasaran Mr DIY, Andy Chin berkata, tujuan kumpulan ini adalah menjadi pusat sehenti untuk keperluan harian bagi semua rakyat Malaysia.

“Produk kesihatan dan penjagaan diri seperti mencuci badan, syampu, vitamin dan pembersih memenuhi keperluan seisi keluarga, jadi masuk akal bagi kami untuk memperkenalkannya sebagai kategori produk baru,” katanya.

Dia menambah bahawa Mr DIY telah bekerjasama dengan pembekal untuk menguruskan rangkaian produk kesihatan dan penjagaan diri yang komprehensif yang dapat memenuhi keperluan seisi keluarga, dengan rangkaian yang dihasilkan termasuk barang untuk bayi, anak-anak, dan juga orang dewasa.

- Advertisement -

Rangkaian produk baru boleh didapati di lebih daripada 350 kedai Mr DIY di seluruh negara mulai 1 Jun, dan akhirnya akan dilancarkan ke semua kedai Mr DIY di seluruh negara dalam waktu terdekat.

Pada waktu rehat tengah hari, saham Mr DIY tidak berubah pada RM3.99, bernilai kumpulan pada RM24.98 bilion.

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

comments

Muat turun applikasi Berita Tular di Apple Store atau Google Play sekarang


Dapatkan informasi terkini di emel anda. Langgan secara percuma.

Terkini

spot_img
spot_img