spot_img
spot_img

GHL kerjasama dengan McDonald Delivery

spot_img

KUALA LUMPUR (14 Okt): Anak syarikat pembayaran dalam talian GHL Systems Bhd, iaitu eGHL telah bekerjasama dengan McDonald’s Malaysia untuk membolehkan pilihan pembayaran yang lebih luas untuk perkhidmatan pesanan dalam talian McDelivery dengan lebih banyak fleksibiliti untuk pelanggan bersama dengan ciri keselamatan dan keselamatan yang mempermudah pembayaran dalam talian.

Dalam satu kenyataan, GHL mengatakan bahawa penyelesaian eGHL mempermudah proses McDelivery dari halaman pembayaran yang disesuaikan yang meningkatkan pengalaman pembayaran pelanggan ke khidmat pelanggan dan proses pengembalian dana yang dipermudah yang membantu menyelesaikan kesilapan dan cabaran.

Ia mengatakan bahawa pilihan pembayaran baru termasuk pengaktifan perbankan dalam talian dan penerimaan pembayaran e-dompet

- Advertisement -

Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) kumpulan GHL Danny Leong berkata: “GHL teruja dapat menambah dan memperluas pilihan pembayaran yang tersedia untuk perkhidmatan penghantaran McDonald. Impak Covid-19 belum pernah terjadi sebelumnya dan transaksi dalam talian seperti penghantaran makanan menjadi semakin popular dan diperlukan.

Dia menambahkan lagi: “Pengukuhan pengalaman pembayaran untuk pengguna dan pemilik perniagaan sangat penting kerana kegiatan e-commerce berkembang dengan pesat.”

Ciri dan penyelesaian eGHL – termasuk penambahan FPX (perbankan dalam talian) serta pilihan pembayaran e-dompet seperti Touch ‘n Go, Boost, dan GrabPay – memberi kuasa kepada McDelivery untuk memimpin  dalam meningkatkan pengalaman pelanggan dan memenuhi pelbagai pilihan pembayaran pangkalan pelanggan.

- Advertisement -

Selain itu, Leong mengatakan bahawa pelanggan dapat membuat pesanan mereka untuk McDelivery melalui aplikasi mudah alih atau penyemak imbas komputer mereka, dan kemudian memilih salah satu kad kredit atau debit, e-dompet atau perbankan dalam talian yang ada untuk pembayaran.

Pada masa penulisan ini, saham dalam GHL tidak berubah pada RM2.11, menjadikan modal pasarannya menjadi RM1.61 bilion. Ia menyaksikan sekitar 26,100 saham diniagakan.

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

comments

Muat turun applikasi Berita Tular di Apple Store atau Google Play sekarang


Dapatkan informasi terkini di emel anda. Langgan secara percuma.

Terkini

spot_img
spot_img