Free Porn
xbporn

https://www.bangspankxxx.com
spot_img
spot_img

Vincent Tan rayu rakyat Malaysia henti boikot Starbuck

spot_img

TOKYO – Pengasas dan penasihat Berjaya Corporation Bhd, Tan Sri Vincent Tan merayu kepada rakyat negara ini untuk menghentikan pemboikotan terhadap Starbucks Malaysia kerana menurutnya tindakan tersebut hanya merugikan rakyat.

Beliau menekankan bahawa Starbuck di negara ini adalah syarikat milik Malaysia. Hujahnya ialah di HQ Starbuck Malaysia, tiada seorang pun pekerja asing dan di kedai-kedai mereka, 80-85 peratus pekerjanya adalah orang Islam.

Beliau berkata pada sidang media di sini yang dipetik daripada New Straits Times.

- Advertisement -

(Billionaire Malaysia Vincent Tan)

Berjaya Food Bhd (BFood) mengalami kerugian pada suku kedua yang berakhir pada 31 Disember 2023.

- Advertisement -

Nilai kerugian bersih sebanyak RM42.58 juta berbanding dengan keuntungan bersih RM35.49 juta pada suku sama setahun lalu.

Dalam makluman kepada Bursa Malaysia, BFood berkata, kerugian bersih terutamanya disebabkan oleh jualan lebih rendah dicatatkan dan kerugian sekali saja daripada pelupusan keseluruhan kepentingan ekuiti dalam Jollibean Foods Pte Ltd.

Pendapatan kumpulan merosot 38 peratus kepada RM182.55 juta daripada RM295.32 juta sebelumnya,

Bagaimanapun Vincent optimis boikot ini hanya sementara, dan menjangkakan akan kembali meningkat jualannya pada suku ketiga tahun kewangan 2024.

Vincent berada di Okinawa untuk majlis pecah tanah Four Seasons Resort & Private Residences.

Starbucks antara jenama yang menjadi sasaran utama selepas beberapa tindakan pemilik jenama francais itu di Amerika Syarikat dan Israel yang dilihat mengambil pendekatan mempertahankan pengeboman besar-besaran di Gaza.

Setakat ini lebih 30,000 penduduk Gaza yang kebanyakan adalah bayi, kanak-kanak, wanita dan orang tua terkorban dalam kempen pengeboman lebih 150 hari tanpa henti sejak 7 Oktober tahun lalu.

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

comments

Muat turun applikasi Berita Tular di Apple Store atau Google Play sekarang


Dapatkan informasi terkini di emel anda. Langgan secara percuma.

Terkini

spot_img
spot_img