Free Porn
xbporn

https://www.bangspankxxx.com
spot_img
spot_img

Kumpulan tertentu menggunakan Islam untuk kepentingan politik

spot_img

KUALA LUMPUR, 22 Ogos — Datuk Seri Mohamad Hasan mendakwa Islam telah ‘ditunggang’ oleh kumpulan politik tertentu di Malaysia yang menganggap agama itu sebagai milik mereka semata-mata.

Timbalan presiden Umno yang mesra dengan panggilan Tok Mat berkata kumpulan itu menggunakan Islam untuk memecahbelahkan masyarakat Melayu, dan melabel mereka yang tidak menyokong mereka sebagai tidak Islam.

Tok mat berkata ia amat berbahaya. Pada masa yang sama, kumpulan itu membuatkan orang bukan beragama Islam di negara ini tidak menghormati serta takut dengan agama Islam. Beliau berucap sedemikian semasa pelancaran perhimpunan agung sayap Umno.

- Advertisement -

Beliau menegaskan bahawa Islam bukan milik mana-mana individu, sebaliknya ia adalah rahmat untuk seluruh alam.

Sebagai tindak balas, beliau menggesa perwakilan Umno untuk menegaskan bahawa Islam itu suci dan tidak sekali-kali menggunakan kaca mata politik untuk menentukan agama seseorang.

“Lebih penting, kita mesti menampilkan Islam secara bijaksana, moden, dan intelektual, bukan dengan mengutuk, mengutuk, atau mendiskriminasi orang. Semoga Islam di Malaysia benar-benar menjadi inspirasi kepada negara yang dikurniakan rahmat dan keampunan Ilahi, insya-Allah”, ujar beliau.

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

comments

Muat turun applikasi Berita Tular di Apple Store atau Google Play sekarang


Dapatkan informasi terkini di emel anda. Langgan secara percuma.

Terkini

spot_img
spot_img