Free Porn
xbporn

https://www.bangspankxxx.com
spot_img
spot_img

Harris Hotel siap 2027 di Kulim – satu lagi mercu kawasan Hi-Tech Park

spot_img

KULIM Hi-Tech Park (KHTP) bersedia untuk melonjakkan lagi ekonomi dengan pengumuman hotel 4 bintang yang baharu. Pemaju, Beaver Properties Group, dan Kulim Technology Park Corporation Sdn. Bhd. (KTPC) teruja untuk mengumumkan pembangunan yang akan datang di KHTP.

Beaver Properties Group baru-baru ini menandatangani perjanjian dengan Ascott International Management (Malaysia) Sdn. Bhd. (Ascott) untuk memperkenalkan hotel berjenama HARRIS yang pertama di kawasan ini. Inisiatif ini bertujuan untuk merancakkan ekonomi tempatan dan menarik perniagaan baharu kepada KHTP.

Dijadual dibuka pada 2027, HARRIS Hotel Kulim akan menjadi ciri utama projek pembangunan bersepadu “Beaver Midtown Kulim” (BMK). Hotel ini akan menawarkan 216 bilik deluxe, bersama dengan unit satu bilik tidur dan dua bilik tidur untuk memenuhi pelbagai keperluan tetamu, dengan tumpuan khusus kepada kemudahan MICE (Meetings, Insentif, Persidangan, Pameran). Beaver Midtown Kulim seluas 9.6 ekar juga akan merangkumi 41 unit komersial, ruang pejabat yang dibina khas dan tiga unit pandu lalu, menjadikannya hab komersial utama di KHTP.

- Advertisement -

Dengan nilai pembangunan kasar kira-kira RM250 juta, projek “Beaver Midtown Kulim” dijangka meningkatkan ekonomi serantau dengan ketara dan mewujudkan sekitar 2,000 pekerjaan, meningkatkan daya maju komersial KHTP. Projek ini telah menarik minat yang ketara daripada kedua-dua sektor hartanah dan perindustrian dan dilihat sebagai tambahan penting kepada ekosistem KHTP.

Perjanjian Pengurusan untuk pembangunan ini telah ditandatangani antara Beaver Scott Sdn. Bhd., anak syarikat Beaver Properties Group dan Ascott, pengendali penginapan terkemuka dan unit perniagaan milik penuh Capitaland Investment Limited yang berpangkalan di Singapura.

Majlis menandatangani perjanjian itu disaksikan oleh Datuk Haji Mohd Sahil Zabidi, ketua pegawai eksekutif kumpulan (CEO) KTPC. Di bawah perjanjian ini, Ascott akan menguruskan Hotel HARRIS Kulim, menambah portfolio 19 kediaman perkhidmatan operasi dan hotel di seluruh Malaysia.

- Advertisement -

Pada majlis itu, Mohd Sahil menekankan bahawa KHTP kini menempatkan 42 syarikat pembuatan multinasional, menggaji kira-kira 34,000 orang. Beliau optimis tentang pertumbuhan masa depan dan percaya penambahan Hotel HARRIS akan memberi manfaat besar kepada ekspatriat dan penduduk tempatan dengan mengurangkan keperluan untuk perjalanan jauh.

Kevin Goh, Ketua Pegawai Eksekutif The Ascott Limited, menyatakan keghairahannya terhadap kerjasama itu dan keyakinannya bahawa Hotel HARRIS akan menawarkan pengalaman segar dan dinamik kepada pengunjung KHTP.

Oon Chai Sheng, pengarah kumpulan serta pengarah jualan & pemasaran Beaver Properties Group, menekankan bahawa sebagai tambahan kepada Hotel HARRIS, Beaver Midtown Kulim akan menampilkan taman kehijauan seluas kira-kira 1 ekar yang direka oleh arkitek landskap antarabangsa, mempertingkatkan estetika keseluruhan KHTP.

Pembangunan Beaver Midtown Kulim juga akan merangkumi tiga kedai rangkaian konsep pandu lalu, 41 unit pejabat kedai berkembar tiga tingkat, dan satu pejabat kedai berkembar lima tingkat. Taman kehijauan yang subur akan menjadi sentuhan akhir, menambah daya tarikan visual Taman Teknologi Tinggi Kulim.

Antara yang hadir pada majlis menandatangani perjanjian itu ialah Oon Cheng Sang, Ketua Pegawai Eksekutif Beaver Group; Oon Yong Sheng dan Oon Foo Sheng, pengarah Kumpulan Beaver; Ooi Chok Siew, penasihat undang-undang; dan Ong Keng Pin, arkitek.

Mewakili Ascott ialah Goh, Wong Kar Ling, pengarah urusan; Serena Lim, ketua pakar pembangunan; Law Zhe Wen, penolong naib presiden Pembangunan Perniagaan; Shaun Yee, pengurus kanan Pembangunan Perniagaan; dan pegawai lain.

Dengan pengenalan Hotel HARRIS dan pembangunan komprehensif Beaver Midtown Kulim, KHTP bersedia untuk menjadi destinasi yang lebih bertenaga dan menarik untuk perniagaan dan percutian.

Semasa projek bercita-cita tinggi ini berjalan, ia berjanji untuk mengubah KHTP menjadi hab aktiviti yang sibuk, membawa peluang baharu dan gelombang inovasi baharu ke rantau ini.

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

comments

Muat turun applikasi Berita Tular di Apple Store atau Google Play sekarang


Dapatkan informasi terkini di emel anda. Langgan secara percuma.

Terkini

spot_img
spot_img