Free Porn
xbporn

https://www.bangspankxxx.com
spot_img
spot_img

Ahli Parlimen Bersatu ke 6 menyokong Anwar

spot_img

PETALING JAYA: Ahli Parlimen Tanjong Karang, yang merupakan ahli parlimen dari Bersatu yang ke enam, Datuk Dr. Zulkafperi Hanapi baru mengisytiharkan sokongan kepada kepemimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkuat kuasa hari ini.

Zulkafperi berkata, keputusan itu dibuat selepas sedar dengan keperluan terhadap kestabilan politik dan kelancaran pemulihan ekonomi negara serta menginsafi keperitan kehidupan rakyat dengan kos sara hidup yang menghimpit ketika ini.

Katanya, keputusan itu juga bertujuan memastikan nasib dan pembangunan penduduk di Parlimennya terus terbela dan mendapat pelbagai manfaat termasuk peningkatan infrastruktur serta keperluan setempat.

- Advertisement -

“Saya juga ingin menyatakan sokongan kepada dasar dan inisiatif Kerajaan Madani yang mengutamakan kebajikan, pembangunan, ekonomi dan kepentingan rakyat sehingga pilihan raya umum akan datang.

Namun seperti mana ahli-ahli parlimen Bersatu sebelum ini yang menyatakan sokongan kepada Perdana Menteri, Zulkafperi juga ingin masih setia dengan parti Bersatu dan tidak akan melompat ke parti lain.

Tindakan beliau adalah demi memastikan kelangsungan Tanjong Karang seiring dengan pemerintahan peringkat Persekutuan.

- Advertisement -

Sebelum ini, lima Ahli Parlimen Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) mengisytiharkan sokongan terhadap Anwar.

Mereka ialah  Datuk Iskandar Dzulkarnain Abdul Khalid (Kuala Kangsar); Datuk Dr. Suhaili Abdul Rahman (Labuan); Zahari Kechik (Jeli); Mohd. Azizi Abu Naim (Gua Musang) dan  Datuk Syed Abu Hussin Hafiz Syed Abdul Fasal (Bukit Gantang).

Mengulas lanjut, Zulkafperi berkata, pengisytiharan sokongan itu juga dibuat tanpa sebarang paksaan dan tekanan daripada mana-mana pihak.

Malah, katanya, ia dilakukan dengan sepenuh hati untuk kepentingan penduduk Tanjong Karang.

“Buat semua penduduk Tanjong Karang yang sangat saya kasihi, marilah kita bekerjasama dan menyokong Kerajaan Madani pada hari ini serta sama-sama berdoa semoga Allah S.W.T sentiasa memberkati bumi bertuah Tanjong Karang dan kita semua mendapat limpahan pembangunan sebagaimana yang kita harapkan,” katanya dalam kenyataan sebentar tadi.

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

comments

Muat turun applikasi Berita Tular di Apple Store atau Google Play sekarang


Dapatkan informasi terkini di emel anda. Langgan secara percuma.

Terkini

spot_img
spot_img