Free Porn
xbporn

https://www.bangspankxxx.com
spot_img
spot_img

BN cerah menang di Kedah dan Terengganu jika ..

spot_img

Alor Setar : Terengganu dan Kedah mampu kembali ke tangan Barisan Nasional (BN) yang bekerjasama dengan Pakatan Harapan (PH) pada Pilihan Raya Negeri (PRN), 12 Ogos nanti. Ini berdasarkan perkiraan sokongan bukan Melayu yang boleh dikatakan 90% akan memihak kepada gabungan PH-BN. Manakala PN akan berebut pengundi Melayu dengan parti UMNO.

Sebelum ini, Kedah dan Terengganu pernah ditadbir BN sebelum dirampas PAS.

“Namun, untuk berbalik ke Kedah dan Terengganu, ia memerlukan syarat, termasuk semua jentera bekerja kuat di semua peringkat. Pada masa sama, jentera perlu menyantuni pengundi atas pagar supaya mereka tidak termakan janji kosong dibawa Perikatan Nasional (PN)”, ujar Presiden UMNO, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi.

- Advertisement -

Pada masa sama, Ahmad Zahid turut yakin tiga negeri iaitu Negeri Sembilan, Selangor dan Pulau Pinang berjaya dipertahankan PH-BN.

Pentadbiran Kedah dan Terengganu sebelum ini saling bertukar ganti di antara BN dan PAS, manakala Kelantan pula diperintah parti diterajui Tan Sri Abdul Hadi Awang itu sejak 1990.

Selangor, Negeri Sembilan dan Pulau Pinang pula ditadbir PH sebelum pembubaran DUN pada Jun lalu, manakala BN-UMNO kini menerajui pentadbiran Johor, Melaka, Pulau Pinang, Pahang dan Perak dengan kerjasama PH.

- Advertisement -

Timbalan Pengerusi BN, Datuk Seri Mohamad Hasan, juga berkata peluang untuk BN kembali bertapak di dua negeri yang boleh dianggap sebagai ‘swing state’ itu juga cerah sekiranya pertelingkahan dalam kalangan ahli tidak berlaku, di samping faktor calon yang tepat.

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

comments

Muat turun applikasi Berita Tular di Apple Store atau Google Play sekarang


Dapatkan informasi terkini di emel anda. Langgan secara percuma.

Terkini

spot_img
spot_img