spot_img
spot_img

Mogul media Ruport Murdoch bertunang di usia 92 tahun

spot_img

Hartawan media, billionaire Rupert Murdoch mengumumkan bahawa dia telah bertunang dengan teman wanita baru Ann Lesley Smith, hanya enam bulan selepas pasangan itu pertama kali bertemu – dan kurang setahun selepas perceraiannya dengan isterinya yang keempat, Jerry Hall.

Billionaire media yang berpengaruh itu kini berusia 92 tahun, berkongsi berita pertunangannya dalam satu temu bual dengan salah satu penerbitannya sendiri – New York Post – pagi ini, mendedahkan bahawa dia meminang Smith, 66, dengan sebentuk cincin solitaire berlian yang dipotong Asscher, yang dia ‘memilihnya secara peribadi’.

- Advertisement -

(Rupert Murdoch 92 dan tunang terbarunya Ann Lesley Smith 66)

Murdoch, yang telah berkahwin empat kali sebelum ini, mengakui bahawa dia ‘gugup’ untuk mengemukakan soalan itu sekali lagi, mengaku bahawa dia ‘takut jatuh cinta’ – tetapi berkata bahawa dia yakin perkahwinannya dengan Smith akan menjadi ‘yang terakhir. ‘.

- Advertisement -

(Isteri keempat, Jerry Hall yang diceraikan tahun lalu)

‘Saya sangat gementar,’ dia berkongsi, sambil mendedahkan bahawa pasangan itu merancang untuk berkahwin tahun ini, pada akhir musim panas. ‘Saya takut jatuh cinta – tetapi saya tahu ini akan menjadi yang terakhir buat saya. Jadi lebih baik saya gembira.’

Jutawan yang baru bertunang itu dianggarkan mempunyai kekayaan bernilai $17 bilion – meminang di New York City pada Hari St. Patrick.

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

comments

Muat turun applikasi Berita Tular di Apple Store atau Google Play sekarang


Dapatkan informasi terkini di emel anda. Langgan secara percuma.

Terkini

spot_img
spot_img