spot_img
spot_img

Hulk Hogan lumpuh bawah pinggang

spot_img

Hulk Hogan dilaporkan lumpuh dari paras pinggang ke bawah selepas pembedahan di bahagian belakang badannya  selepas menjalani pembedahan belakang ke-11 dalam kerjayanya.

Ahli gusti yang berusia 69 tahun, berkata inilah kesan pada tubuh badannya yang telah ‘dikerjakan’ sepanjang karier gusti yang terkenal selama 35 tahun.

Kini, rakannya Kurt Angle, telah berkata dalam podcast bahawa bintang itu – nama sebenarnya Terry Bollea – telah hilang deria rasa atau lumpuh di bahagian bawah badannya dan terpaksa berjalan dengan tongkat.

- Advertisement -

Menurut Angle, Hulk Hogan menjalani prosedur pembedahan di mana bahagian saraf dari belakangnya. Tiada butiran lanjut mengenai pembedahan itu dikongsikan dan masih belum diketahui sama ada dia akan memulihkan perasaan di kakinya, atau jika ia kekal.

Dia berkata: “Dia telah dipotong saraf dari bahagian bawah badannya, dia tidak dapat merasakan bahagian bawah badannya. Jadi, dia perlu menggunakan tongkatnya untuk berjalan-jalan.

- Advertisement -

“Saya lihat dia menggunakan tongkat kerana sakit di bahagian belakang. Dia tidak mempunyai apa-apa kesakitan, dia tidak mempunyai rasa apa-apa. Dia tidak dapat merasakan apa-apa. Jadi dia perlu berjalan dengan tongkat, itu agak serius.”

Pada 2021, Hogan mengakui memerlukan banyak rawatan perubatan selama bertahun-tahun, berkata: “Lutut saya palsu, pinggul palsu, belakang penuh dengan logam dan sebahagian muka saya penuh dengan logam.”

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

comments

Muat turun applikasi Berita Tular di Apple Store atau Google Play sekarang


Dapatkan informasi terkini di emel anda. Langgan secara percuma.

Terkini

spot_img
spot_img