spot_img
spot_img

Hanya RM100 untuk bina website bisnes !

spot_img

Kuala Lumpur 26 Jun : Apabila Covid19 melanda, ia mempercepatkan proses digitalisasi di dalam kehidupan seharian rakyat Malaysia. Banyak transaksi perniagaan berlaku di dalam platform online. Perkara besar seperti bank digital juga telah dilantik oleh Bank Negara Malaysia bagi memenuhi permintaan kewangan di sektor itu.

Namun, ia agak sukar bagi peniaga kecil dan sederhana untuk mempunyai platform digital yang lengkap bagi mereka. Ini kerana upah modal insan serta persiapan perkakasan digital adalah mahal. Tidak termasuk lagi idea kreatif yang mempunyai permintaan tinggi di mana harga untuk mendapat servisnya juga tinggi.

Di sinilah peranan syarikat digital Jendela Biz. Dengan sistem yang automatik, maka platform lengkap untuk perniagaan online dan digital telah tersedia. Dengan hanya kos yang rendah, transformasi bisnes anda ke arah digital lengkap dari semua segi termasuk;

- Advertisement -

Website

Pangkalan Data / Sistem Ejen / Akaun / Pejabat Online

Sistem ‘‘Follow-up’‘ Prospek & Pelanggan Setia

- Advertisement -

dan

Digital Marketing.

Hari ini hingga 2 Julai 2022, Jendela Biz memberikan harga istimewa untuk memiliki platform digital lengkap seperti di atas dengan komitmen hanya RM100 di permulaan. Ya dengan RM100 Jendela Biz akan membina digital platform anda dengan lengkap. Bisnes anda akan berubah wajah menjadi different level sesuai dengan permintaan pelanggan di masa kini.

Jika anda perlukan konsultasi untuk bagaimana transformasi bisnes anda ke arah digital, terus hubungi www.jendela.biz

atau email ke support@jendela.biz atau whatsapp di talian 0124216051 (Taip RM100)

Konsultasi adalah percuma. Jangan terlepas RM1oo untuk sistem digital lengkap sebelum 2 Julai 2022.

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

comments

Muat turun applikasi Berita Tular di Apple Store atau Google Play sekarang


Dapatkan informasi terkini di emel anda. Langgan secara percuma.

Terkini

spot_img
spot_img