spot_img
spot_img

Meraikan kemenangan dengan makan malam bernilai RM300,000

spot_img

Johnny Depp dan Jeff Beck meraikan ‘makan besar’ di sebuah restoran India di Birmingham, berikutan kemenangan pelakon itu terhadap kes saman bekas isteri Depp, Amber Heard dalam kes fitnah berprofil tinggi.

Depp telah berada di UK untuk mengadakan konsert dengan pemuzik Beck, malah terlepas hari terakhir perbicaraan (keputusan) untuk konsert itu, apabila juri mengumumkan keputusan itu pada 1 Jun. Kedua-duanya baru-baru ini mengumumkan bahawa mereka akan mengeluarkan album baharu bulan depan.

- Advertisement -

(Johnny Depp dan Jeff Beck akan mengeluarkan album baru bersama pada bulan depan)

Pada Ahad (5 Jun), Depp menutup restoran Varanasi kepada orang ramai, kerana mereka dilaporkan disertai oleh 20 rakan lain untuk makan bersama.

Menurut TMZ, Pengarah Operasi kedai makan itu Mohammed Hussain berkata bil terakhir Depp adalah sekitar £50,000 ($60,000) secara keseluruhan.

- Advertisement -

Dalam catatan Instagram, restoran itu berkongsi beberapa foto, bersama dengan kapsyen yang berbunyi: “Orang yang paling banyak diperkatakan di planet ini sekarang di restoran kami untuk makan malam malam tadi!

“Pengalaman yang menakjubkan dan bersyukur.”

Hussain, yang terkejut dengan kehadiran pelakon itu, dilaporkan berkata bahawa Depp sangat merendah diri dan mereka berkongsi perbualan di pejabat peribadinya.

(Mohammed Hussain dan Johnny Depp yang menggambarkan aktor itu sangat merendah diri)

Sejak kemenangan kes sivil Depp, dia telah dikesan beberapa kali di seluruh UK, termasuk menghabiskan masa bersama Sam Fender di sebuah pub Newcastle.

Sementara itu, Heard kekal tidak dapat dikesan. Bagaimanapun, kakak kepada heroin Aquaman itu, Whitney Henriquez berkata bahawa dia “berbangga” dengan Heard.

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

comments

Muat turun applikasi Berita Tular di Apple Store atau Google Play sekarang


Dapatkan informasi terkini di emel anda. Langgan secara percuma.

Terkini

spot_img
spot_img