spot_img
spot_img

Bisnes Online Perlu Lengkap Dari Semua Sudut

spot_img

Kuala Lumpur 25 Mei : Kehidupan kini bertambah baik kerana arus digital memberikan kualiti hidup yang mudah bagi manusia. Dari sektor perkhidmatan, kesihatan dan perniagaan semuanya telah mendapat manfaat daripada digitalisasi.

Disamping itu, sokongan dari pihak kerajaan, bukan sahaja di Malaysia malah kerajaan di seluruh dunia menjadi pemangkin yang lebih kuat untuk memacu sektor ekonomi digital bagi sesebuah negara. Dengan digitalisasi, kuasa ekonomi, permintaan dan tawaran berada di tangan usahawan dan juga pelanggan, bukan lagi dikawal oleh pihak berkuasa. Ini merupakan peluang bagi semua lapisan masyarakat untuk menjadi kaya.

Namun, terdapat juga halangan dan cabaran dari segi kos untuk set-up perniagaan digital / online ini. Anda memerlukan pasukan yang mantap dalam pembinaan platform digital, pembayaran dan juga penghantaran. Ini memerlukan kos yang tinggi apatah lagi bagi perniagaan konvensional yang memerlukan transformas bisnes mereka ke arah digital.

- Advertisement -

Jendela Biz (www.jendela.biz) yang sudah hampir 2 dekad berada di dalam pasaran teknologi maklumat, kini merupakan pemain utama dalam menyediakan platform digital yang mampu milik buat semua golongan usahawan. Jendela Biz mempunyai platform bisnes sedia ada lengkap dari pendaftaran SSM, bank, hinggalah ke website, applikasi dan pembayaran online.

Bukan itu sahaja, jika perniagaan konvensional tersebut telah pun maju, ia boleh diubahsuai mengikut kehendak dan keperluan perniagaan tersebut bagi melayani kehendak pelanggan dari segi digital pula.

Jendela Biz juga bekerjasama rapat dengan agensi-agensi kerajaan bagi menyediakan teknologi melalui kos geran. Ia membantu perkembangan perniagaan yang sedia ada.

- Advertisement -

Setahun sekali, Jendela Biz akan mengadakan seminar Platform Perniagaan Digital. Anda boleh mendapatkan maklumat perniagaan online yang lengkap dan sedia dibina untuk anda terus menjadi pemiliknya. Untuk tahun 2022 ini, ia akan berlangsung pada 2 Julai ini. Bakal-bakal pemilik perniagaan digital digalakkan untuk melihat sendiri platform yang tersedia untuk bisnes online mereka.

(Jika anda berminat, tempah tempat sekarang. Hanya 20 tempat sahaja dibuka untuk bakal pemilik bisnes digital)

Sebarang pertanyaan boleh email ke support@jendela.biz atau whatsapp ke 0124216051

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

comments

Muat turun applikasi Berita Tular di Apple Store atau Google Play sekarang


Dapatkan informasi terkini di emel anda. Langgan secara percuma.

Terkini

spot_img
spot_img