spot_img
spot_img

Shila Amzah – Penyanyi jutawan mengharungi cabaran

spot_img

23 Dis – Shila Amzah telah mengejutkan peminatnya apabila mendedahkan dia telah memfailkan permohonan cerai dengan suaminya yang sudah tiga tahun mendirikan rumah tangga, Haris Idraki Elias.

Pada 21 Disember lepas, penyanyi itu bersama ahli keluarganya yang turut menjadi mangsa banjir, berkongsi skeadaan rumah mereka di media sosial dan menulis, “Saya sentiasa menjaga tersenyum… (tetapi) Orang tidak tahu cabaran saya… Dan saya bergelut dengan susah payah sekarang ini…”

Shila berkata, sudah dua bulan dia meninggalkan rumah dengan anaknya Seth, untuk tinggal bersama ibu bapanya di Hulu Langat, malah dia sudah pun memfailkan cerai.

- Advertisement -

(Foto bahagian bersama suami dan anak – Instagram Shila)

“Malangnya, ia masih dalam proses yang berterusan kerana [suami saya] memutuskan untuk memanjangkan perkara ini… [Tetapi memandangkan sudah tersebar begini], saya tidak boleh menunggu lagi kerana saya cuba sedaya upaya untuk bertahan dan cuba untuk tidak untuk menyinggung perasaan sesiapa,” katanya.

- Advertisement -

Shila menyatakan bahawa dia dan keluarganya kini tinggal di rumah ibu saudaranya kerana rumah ibu bapanya telah dinaiki air, dan mendapati dirinya tidak dapat pulang ke rumahnya sendiri di Cyberjaya kerana suaminya masih tinggal di sana.

(Rumah keluarga Shila dinaiki air – instagram Shila)

“Saya sangat kasihan kepada keluarga saya kerana mereka terpaksa berkongsi bilik untuk seketika. Alangkah baiknya saya dapat pulang ke rumah Cyber ​​saya supaya saya dapat menyenangkan ibu bapa saya. Tolong doakan saya dan keluarga saya,” tambahnya.

Shila tidak menyatakan faktor penceraian daripada Haris.

Shila Amzah merupakan anak sulung kepada penyanyi dan pelakon era 80-an Amir Amzah Saleh atau lebih dikenali sebagai ND Lala. Shila merupakan satu-satunya artis Melayu tempatan yang berjaya menempa nama di China, Australia, Indonesia dan Taiwan setelah menjuarai pertandingan nyanyian Asian Wave. Shila juga dilaporkan mempunyai kekayaan bernilai $50juta hasil dari kerjaya seni di peringkat antarabangsa.

foto : murai

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

comments

Muat turun applikasi Berita Tular di Apple Store atau Google Play sekarang


Dapatkan informasi terkini di emel anda. Langgan secara percuma.

Terkini

spot_img
spot_img