spot_img
spot_img

5 Perniagaan online yang semua orang boleh cuba

spot_img

Kuala Lumpur : 5 idea perniagaan dalam talian ini dapat dilancarkan dengan cepat dan mudah. Mulakan perniagaan e-dagang anda sekarang. Artikel ini ditaja oleh https://jendela.biz

Banyak perniagaan dalam talian boleh dimulakan dengan modal permulaan yang sedikit sahaja. Bangunkan perniagaan online dalam subjek atau industri yang anda minati dan mempunyai pengetahuan.

Artikel ini adalah untuk anda, calon usahawan yang mencari inspirasi untuk memulakan perniagaan dalam talian. Jendela.biz menyediakan semua yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan online dengan hanya sekali seumur hidup kos permulaan.

- Advertisement -

Memiliki dan mengekalkan perniagaan dalam talian memberikan kebebasan kepada pengusaha untuk menjana wang di mana saja mereka berada. Ideanya menarik, tetapi banyak usahawan tidak tahu bagaimana harus bermula dan dari mana untuk mula. Langkah paling penting dalam memulakan perniagaan online yang menguntungkan adalah dengan mencari idea perniagaan yang sesuai dengan kemahiran dan kekuatan anda.

Sama ada anda ingin menjadi usahawan sepenuh masa atau hanya untuk memulakan perniagaan sambilan untuk pendapatan pasif, produk atau perkhidmatan, anda harus memenuhi keperluan pengguna tertentu. Kami telah mengumpulkan satu siri perniagaan berdasarkan keperluan semasa yang menguntungkan, dengan kos permulaan yang minimum, yang dapat anda mulakan secepat mungkin.

1) Perunding perniagaan mikro, kecil & sederhana.

- Advertisement -

Sekiranya anda mempunyai banyak pengalaman dan pengetahuan di dalam perniagaan, mengapa tidak membuat perniagaan yang membantu calon usahawan mencari kejayaan seperti anda ? Sebagai perunding perniagaan, anda boleh menggunakan kemahiran anda untuk membantu pemilik perniagaan baru untuk bermula dengan baik dan membantu usahawan baru. Peluang kejayaan anda lebih besar jika anda memfokuskan strategi anda pada aspek khusus dalam perundingan perniagaan.

Untuk menambah kredibiliti anda, menunjukkan kepakaran anda dan mendapatkan pelanggan, sangat berguna untuk hadir dalam komuniti perniagaan digital.

Kami mengesyorkan anda mengambil Pakej Solo di Jendela kerana ia lengkap dengan profile anda, database pelanggan dan promosi automatik untuk menarik calon-calon usahawan mendapatkan khidmat anda.

 

2) Perunding atau pengurus media sosial

Perniagaan yang besar mampu mengupah agensi atau kakitangan sepenuh masa untuk menguruskan akaun media sosial mereka, tetapi perniagaan kecil selalunya mengendalikan pemasaran media sosial mereka sendiri. Dengan begitu banyak tanggungjawab, pemilik perniagaan sering kali terlalu sibuk, lambat update atau kurang memahami tentang pentingnya kehadiran media sosial untuk mengembangkan dan melaksanakan strategi kempen yang hebat. Sebagai perunding media sosial, anda dapat membantu perniagaan kecil ini menentukan taktik terbaik, jadual upload content dan kandungan untuk pelanggan sasaran mereka. Seiring bertambahnya jumlah pengikut mereka, perniagaan anda juga akan bertambah.

Facebook dan Twitter masih merupakan platform media sosial untuk perniagaan yang teratas, tetapi perniagaan sering cenderung menghabiskan usaha dengan lebih banyak di platform visual seperti Instagram, Pinterest, Tumblr dan Snapchat. Namun begitu semua platform ini mempunyai khalayak pengguna yang besar, tetapi banyak perniagaan tidak mengetahui bagaimana menggunakannya untuk kelebihan jenama mereka.

Paparkan kelebihan anda mengurus di web anda sendiri yang dibangunkan oleh Jendela. Jendela juga boleh membantu anda menyimpan maklumat potensi pelanggan. Jendela mampu membantu anda menjadi perunding atau pengurus media sosial yang lebih professional.

3) Peniaga e-dagang pasaran khusus

Terdapat peminat untuk jenis-jenis produk atau servis. Sebagai contoh seperti peminat perabot rumah atau peminat makanan organik. Dengan laman web e-dagang khusus untuk pelanggan atau peminat tertentu, anda dapat menjangkau pelanggan yang mencari produk khusus anda. Membangunkan perniagaan di pasaran khusus dapat membantu anda membezakan diri anda dari jenama lain dan membina kredibiliti dan kepakaran anda. Tak perlulah nak lawan dengan gergasi e-dagang seperti Shopee atau Lazada sebab mereka menjual apa sahaja yang ada di dunia ini !

Jadi untuk menjalankan perniagaan e-commerce anda, semua yang anda perlukan adalah perkhidmatan hosting web, perisian e-commerce, server, payment gateaway, tempat simpan data dan sebagainya . Untuk mempermudah proses penghantaran, anda boleh bekerjasama dengan vendor untuk menghantar produk kepada pelanggan bagi pihak anda. Ini dapat mengurangkan jumlah inventori yang anda perlukan untuk terus berada di lokasi.

Berita baik, Jendela.biz menyediakan semua ini tanpa perlu anda menggaji sesiapa. Hanya sekali seumur hidup penyediaan, dan anda terus mulakan perniagaan anda.

4) Pembantu maya (virtual assistant – VA)

Adakah anda mempunyai kepandaian mengurus organisasi dan berkemampuan menguruskan tugas dengan sempurna? Mungkin sudah tiba masanya untuk memanfaatkan kemahiran tersebut dengan menjadi pembantu maya. Perkhidmatan VA (virtual asssitant) biasanya terdiri daripada tugas-tugas pentadbiran asas seperti memasukkan data, membuat pengaturan perjalanan dan menjawab panggilan telefon. Pengalaman sebelumnya dalam bidang ini sangat sesuai tetapi tidak diperlukan sangat.

Platform Jendela.biz memudahkan para profesional VA mencari pekerjaan. Mereka membolehkan anda membuat profil dalam talian dan mendaftar untuk tugas yang ingin anda selesaikan – seperti penyelidikan data, bantuan maya atau tugas asas – dan mula membina pelanggan.

Hubungi kami jika anda berminat dengan perniagaan servis ini. Sangat murah dan untung tinggi.

5) Pemasaran Affiliates atau Francais

Sekiranya anda suka menjual sistem online, ikut masa dan tempat yang anda suka, anda mungkin ingin melihat pemasaran affiliates atau francais sebagai sumber pendapatan. Pengiklanan dari mulut ke mulut masih menjadi penghasilan utama bagi banyak syarikat, dan banyak perniagaan bersedia berkongsi sebahagian daripada keuntungan mereka dengan individu yang berjaya meyakinkan pelanggan untuk menggunakan produk mereka.

Program Francais jendela.biz menyediakan semua sistem online yang lengkap untuk mereka mempromosikannya. Ia automatik dan lebih menarik lagi ialah pendapatan diberi setiap 3 hari.

Jika seseorang berjaya mendapatkan 1 pengguna sistem Jendela, bermakna dia akan menerima RM1500 bagi satu sistem. Bayangkan jika peserta program ini rajin dan berjaya mempromosi sebanyak 10 pengguna Jendela dalam seminggu. Bermakna dia akan menerima RM15,000 hanya online dari rumah sahaja. Inilah kerjaya norma baru !

Jadi bagaimana untuk memulakan perniagaan ini ? Ikuti langkah-langkah mudah ini :

Langkah 1 : ( Beli di https://jendela.biz/digital-sekarang )

Langkah 2 : (Automatik sistem menjalankan perniagaan anda disamping usaha anda)

Langkah 3 : (Pelanggan membeli dan menyertai produk atau servis anda)

Langkah 4 : ( Nikmati pendapatan setiap 3 hari bagi Program Francais Jendela atau keuntungan perniagaan anda yang telah ditransformasikan ke arah digital meningkat)

Mulakan hari ini !

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

comments

Muat turun applikasi Berita Tular di Apple Store atau Google Play sekarang


Dapatkan informasi terkini di emel anda. Langgan secara percuma.

Terkini

spot_img
spot_img