spot_img
spot_img

Satu lagi syarikat e-hailing tempatan masuk pasaran

spot_img

KUALA LUMPUR, 31 Dis – Syarikat tempatan Transporter yang beribu pejabat di Petaling Jaya, Selangor adalah syarikat terbaru yang memasuki pasaran e-hailing dan penghantaran di Malaysia dan menawarkan perkhidmatan yang paling selamat, paling berpatutan, dan paling bersih.

Syarikat ini dibangunkan dan dikendalikan oleh CabCar Sdn Bhd dan menjadikannya perkhidmatan e-hailing, penghantaran makanan yang paling selamat, paling berpatutan, dan paling bersih di pasaran

Syarikat itu memperoleh lesennya dari Badan Pengangkutan Awam Darat bulan lalu dan dilancarkan hari ini.

- Advertisement -

Transporter bertujuan untuk mewujudkan sekurang-kurangnya 1.000 pekerjaan buat masa ini dan menawarkan untuk melatih dan “membangun kembali” mereka yang bergabung dengan syarikatnya.

Buat masa ini, syarikat ini berusaha untuk bekerjasama dengan kedai makanan dan minuman dan juga di sektor penghantaran. Buat masa ini, pihaknya menjalankan kempen promosi.

“Kami percaya kepada sepenuh hati. Ini bukan soal wang. Bersungguh-sungguh antara satu sama lain. Hati untuk membuat impak. Cubalah kami, ”kata Ballagee Chandra, pengasas bersama syarikat itu dan ketua pegawai pengangkutannya, dalam satu kenyataan hari ini.

- Advertisement -

Pengasas dan pengarah operasi yang lain, Nanda Gopal mengatakan syarikat itu akan menyalurkan sebahagian dari pendapatannya ke dana yang disebut Tabing Transporter, atau T2 secara singkat, untuk membantu mendidik, melengkapkan dan memperkasakan komuniti sasaran tertentu.

Aplikasi Transporter tersedia pada peranti Android dan iOS dan bertujuan untuk menyediakan perjalanan, penghantaran makanan dan perkhidmatan atas permintaan dengan cara yang mudah, bebas dari gangguan dan berpatutan.

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

comments

Muat turun applikasi Berita Tular di Apple Store atau Google Play sekarang


Dapatkan informasi terkini di emel anda. Langgan secara percuma.

Terkini

spot_img
spot_img