spot_img
spot_img

Pas setia dengan kepimpinan Muhyiddin – Takiyuddin

spot_img
KUALA LUMPUR: Pas menyatakan sokongan penuhnya kepada kepimpinan perdana menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dan kerajaan Perikatan Nasional (PN).
Setiausaha Agungnya Datuk Takiyuddin Hassan dalam satu kenyataan pada lewat Isnin berkata pendirian itu adalah bagi memastikan keselamatan, kehidupan ekonomi serta ketenteraman negara dan rakyat terjamin.
“Pas menzahirkan kesetiaan tidak berbelah bahagi kepada kepimpinan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin, sekali gus mempertegaskan sokongan kesemua 18 Ahli Parlimen Pas bersama kerajaan PN yang prihatin serta bertindak bagi memastikan keselamatan kehidupan ekonomi serta ketenteraman negara dan rakyat terjamin.
Beliau dalam pada itu turut menyeru Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) agar terus beristiqamah untuk mempertahankan kepimpinan Muhyiddin dan kerajaan PN.
Takiyuddin berkata partinya menjunjung kasih Yang di-Pertuan Agong Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah atas kebersamaan baginda dengan kerajaan dalam usaha membendung penularan wabak COVID-19.
“Pas menjunjung kasih ke hadapan Yang di-Pertuan Agong atas kebersamaan baginda dengan Kerajaan dalam usaha gigih menguruskan dan menangani penularan pandemik COVID-19 yang menjejaskan kehidupan rakyat jelata.
“Marilah kita seluruh rakyat Malaysia berdoa serta memohon perlindungan berterusan daripada Tuhan supaya dihapuskan wabak COVID-19 dengan segera dan negara kita kembali selamat, aman dan bersatu-padu,” katanya.
Presiden UMNO Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi dalam satu kenyataan berkata, UMNO turut mengekalkan keputusan terdahulu iaitu menjalin kerjasama tanpa PKR dan DAP.
Sumber-AWANI

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

comments

Muat turun applikasi Berita Tular di Apple Store atau Google Play sekarang


Dapatkan informasi terkini di emel anda. Langgan secara percuma.

Terkini

spot_img
spot_img