spot_img
spot_img

14 laman web terbaik untuk menonton filem percuma secara dalam talian

spot_img

Semakin banyak orang membuang kabel yang menyokong perkhidmatan streaming seperti Netflix, Hulu, dan Disney Plus.

Perkhidmatan langganan ini biasanya lebih mudah disediakan dan lebih fleksibel daripada kabel standard, tetapi semakin banyak yang anda gunakan, semakin mahal harganya.

Beruntung untuk anda, anda tidak perlu membayar setiap perkhidmatan streaming untuk memperbaiki filem anda. Terdapat banyak tempat dalam talian untuk menstrim filem dan rancangan TV secara percuma. Inilah senarai beberapa yang terbaik yang boleh anda cuba hari ini.

Hoopla

Halaman utama Hoopla
- Advertisement -

Ramai orang tidak tahu bahawa kad perpustakaan tempatan mereka dapat memperolehnya lebih daripada sekadar buku.

Sekiranya perpustakaan tempatan anda menyokongnya, anda juga boleh mendapatkan akses ke beberapa perkhidmatan berbeza yang membolehkan anda menonton filem percuma dalam talian, dan Hoopla adalah salah satu daripadanya.

Hoopla mempunyai banyak filem dan rancangan TV percuma dalam talian dan melalui aplikasi mudah alihnya.

- Advertisement -

Ini juga memiliki banyak buku elektronik, komik, muzik, dan buku audio, sehingga benar-benar dapat menjadi pusat hiburan anda.

Perlu diingat, Hoopla berfungsi seperti perpustakaan biasa, jadi anda hanya akan dapat meminjam sejumlah filem, rancangan TV, atau buku, dan anda mempunyai masa yang ditentukan untuk menyelesaikannya sebelum anda perlu memeriksanya lagi.

TV IMDb

Filem IMDb TV percuma dalam talian

IMDb adalah salah satu laman web terbaik untuk pencinta filem untuk mengikuti pelbagai jenis filem dan kandungan yang berkaitan dengan selebriti.

Ia menawarkan waktu tayangan filem tempatan dan tiket, treler, pengkritik filem dan ulasan pengguna, cadangan yang diperibadikan, dan bahkan mempunyai perpustakaan filem percuma dalam talian yang kuat.

Ia menampilkan kegemaran keluarga yang menyeronokkan seperti The Smurfs dan Stuart Little, tetapi ia juga mempunyai sekumpulan klasik kultus seperti Donnie Darko. Apa sahaja mood yang anda suka, anda boleh yakin bahawa IMDb TV mempunyai sesuatu untuk anda.

Internet Archieve

Arkib Internet filem percuma dalam talian

Arkib Internet adalah sedikit ganjil dalam senarai ini. Anda bukan sahaja dapat menayangkan ribuan jam filem percuma dalam talian, tetapi anda juga bebas memuat turun hampir semua perkara di laman web.

Ini kerana semua kandungan di Arkib Internet dimuat naik oleh pengguna atau berada dalam domain awam. Ini bererti kebanyakan filem utama dibuat lebih dari 70 tahun yang lalu, tetapi jika anda berminat untuk filem detektif klasik, sci-fi, seram, atau senyap, Arkib Internet telah membuat anda dilindungi.

Kanopy

Laman utama Kanopy

Sama seperti Hoopla, semua yang anda perlukan untuk bangun dan pergi dengan Kanopy adalah kad perpustakaan. Kami tidak dapat menjamin setiap perpustakaan menyokongnya, tetapi jika milik anda, Kanopy adalah harta karun filem percuma dalam talian.

Anda boleh mengakses Kanopy dalam talian atau melalui aplikasi mudah alih perkhidmatan, dan terdapat lebih banyak filem daripada yang anda harapkan untuk ditonton.

Selain itu, pemilihan filem Kanopy adalah yang terbaik, menampilkan filem pemenang anugerah seperti Moonlight, Ex Machina, dan Momento.

Movies Found Online

Filem Ditemui laman web dalam talian

Nama itu mengatakan semuanya. Filem yang Ditemui Dalam Talian tidak menghosting kandungannya sendiri, tetapi sebaliknya, laman web menyematkan filem dan video percuma dari laman web lain ke satu lokasi.

Hampir semua perkara di laman web ini dibuat secara bebas, dan pemilihannya mempunyai filem, dokumentari, dan juga filem pendek.

Laman web mempunyai perpustakaan yang agak terhad berbanding dengan laman web lain dalam senarai ini, tetapi jika anda mencari sesuatu yang tidak biasa, anda mungkin akan menemui sesuatu di Filem yang Ditemui Dalam Talian.

Plex

Filem percuma Plex dalam talian

Plex adalah alat yang berguna untuk orang yang ingin dapat mengakses perpustakaan media peribadi mereka dari mana sahaja di dunia.

Tetapi itu bukan semua yang berlaku. Baru-baru ini, Plex melancarkan perpustakaan media sokongan iklan dalam talian sendiri, sehingga pengguna dapat menonton banyak filem percuma dalam talian tanpa mempunyai koleksi mereka sendiri.

Berkaitan: Plex melancarkan video atas permintaan yang disokong iklan dengan ribuan tajuk percuma

Pilihan kandungan percuma ini sesuai dengan antara muka Plex yang ada sehingga anda dapat mengaksesnya dari aplikasi atau di penyemak imbas. Sama ada anda sudah lama menjadi pengguna Plex atau anda belum pernah mendengarnya, pilihan filem baru ini patut dilihat.

TV Pluto

Panduan TV Pluto

Salah satu perkhidmatan streaming yang paling tidak diganggu adalah keperluan untuk menyalurkan surfing seperti yang anda dapat di televisyen kabel. Di situlah Pluto TV masuk.

Pluto TV mempunyai banyak filem, rancangan TV, dan kartun percuma dalam talian dan melalui aplikasi Pluto TV, tetapi menyajikannya dengan cara yang lebih mirip dengan kabel klasik.

Pluto TV mempunyai bahagian di mana anda dapat menstrimkan kandungan mengikut permintaan, tetapi juga mempunyai lebih dari 250 saluran yang dapat anda tonton untuk menonton pada waktu yang dijadualkan sebelumnya.

Sememangnya, itu ada beberapa kelemahan, tetapi jika anda mencari pengganti satu-ke-satu yang berdekatan untuk perkhidmatan kabel yang ada, TV Pluto telah melindungi anda. Anda bahkan tidak perlu membuat akaun untuk memulakannya, dan ia benar-benar percuma.

Popcornflix

Halaman utama Popcornflix

Popcornflix adalah perkhidmatan streaming video yang ringkas dan lurus ke hadapan untuk menonton filem percuma dalam talian. Ia menayangkan banyak filem, rancangan TV, dan juga video viral dari seluruh web untuk keseronokan menonton dalam talian anda.

Perkhidmatan ini telah wujud selama hampir 10 tahun sekarang, dan perpustakaan terus bertambah baik seiring bertambahnya usia.

Ia mempunyai direktori yang tersusun dengan baik untuk membaca dengan teliti pelbagai genre yang anda minati, termasuk kedatangan baru, filem asing, dan bahkan filem asli Popcornflix.

Crackle

Laman utama Sony Crackle

Perkhidmatan streaming Crackle terasa seperti telah wujud selama-lamanya. Ini telah menjadi salah satu pokok bagi pencinta filem yang berfikiran bajet untuk mencari kandungan dalam talian percuma.

Seperti kebanyakan perkhidmatan lain dalam senarai ini, ia disokong oleh iklan, tetapi pustaka Crackle lebih mantap daripada yang lain, dan tersedia di penyemak imbas web anda dan melalui pelbagai aplikasi TV pintar dan mudah alih.

Sama ada anda suka menonton filem anda di TV, komputer, atau telefon pintar anda, Crackle ada di sana menunggu anda mencuba.

Top Documentary Films

Adakah anda berminat untuk dokumentari? Filem Dokumentari Teratas yang telah anda lindungi. Sama ada anda mencari filem mengenai kesihatan manusia, persekitaran, atau bahkan luar angkasa, ada sesuatu di sini untuk anda.

Ia memaparkan beberapa filem dokumentari terbaik yang boleh anda temui dalam talian yang merangkumi banyak pilihan topik, dan semuanya percuma.

Sebilangan filem hanya berdurasi beberapa minit, sementara yang lain sepanjang filem standard. Oleh itu, sama ada anda hanya mempunyai 15 minit atau beberapa jam, anda akan dapat mencari sesuatu di Filem Dokumentari Teratas.

Tubi

Laman utama tubi

TV Tubi telah wujud sejak tahun 2014, dan sejak itu, perkhidmatan ini telah berkembang menjadi salah satu perkhidmatan penstriman filem percuma berkualiti tinggi yang anda dapati dalam talian.

Apa yang hebat tentang Tubi ialah ia menawarkan beberapa filem terbaik keseluruhan dalam senarai ini.

Ia juga menawarkan pelbagai jenis genre yang tidak akan anda dapati di banyak perkhidmatan percuma lain seperti LGBTQ, rumah dan taman, TV realiti, dan muzikal.

Koleksi ini juga mempunyai banyak koleksi pilihan tangan, jadi jika anda sukar menemui apa yang ingin anda tonton, Tubi akan membantu anda mempersempitnya.

VRV

Laman utama VRV

Adakah anda suka anime? Maka anda perlu mencuba VRV. Ya, perkhidmatan ini menawarkan lebih daripada sekadar anime, tetapi di situlah perpustakaan VRV benar-benar bersinar.

VRV menawarkan pilihan kandungannya sendiri, tetapi juga merupakan rumah bagi perkhidmatan seperti Crunchyroll, Hidive, dan bahkan NickSplat.

Berkaitan: 14 anime terbaik di Netflix yang boleh anda saksikan sekarang

Malangnya, tidak semua kandungan di VRV percuma. Sekiranya anda ingin mendapatkan akses ke seluruh perpustakaan VRV, anda perlu mengeluarkan $ 9,99 sebulan, atau anda boleh membeli akses ke saluran individu.

Sekiranya anda ingin menonton anime dari Crunchyroll sambil mencuba kandungan di saluran lain sekali-sekala, versi percuma adalah baik.

Yidio

Filem Yidio percuma dalam talian

Seperti Filem yang Ditemui Dalam Talian, Yidio tidak menghoskan kandungannya sendiri.

Sebaliknya, ia menggabungkan filem dan rancangan TV dalam talian dari kedua-dua perkhidmatan berbayar dan percuma menjadi UI yang mudah dilayari. Oleh kerana itu, perpustakaan Yidio kelihatan sangat besar.

Anda boleh menonton filem percuma terus dari laman web, dan anda juga boleh melihat kandungan di Netflix, Amazon Prime, dan Hulu.

Oleh itu, jika anda mempunyai sekurang-kurangnya salah satu perkhidmatan penstriman ini dan anda juga ingin melihat lebih banyak filem dan rancangan TV percuma dalam talian, anda harus mencuba Yidio.

Youtube

Filem percuma YouTube dalam talian

YouTube penuh dengan pencipta kandungan, vlogger, dan juga kandungan asli. Tetapi yang mungkin tidak diketahui oleh orang lain ialah YouTube juga menawarkan perpustakaan filem dan rancangan TV di luar YouTube Originals.

Di dalam perpustakaan dalam talian itu, terdapat banyak pilihan filem yang dapat anda tonton sepenuhnya secara percuma.

Walaupun perpustakaan percuma bukan yang terbesar dalam senarai ini, anda akan menemui filem seram, komedi, filem aksi, drama, dan juga filem kanak-kanak.

Jadi, pada saat anda melihat saluran YouTube Android Authority, pastikan anda melihat pustaka filem percuma YouTube.

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
1

comments

Muat turun applikasi Berita Tular di Apple Store atau Google Play sekarang


Dapatkan informasi terkini di emel anda. Langgan secara percuma.

Terkini

spot_img
spot_img