spot_imgspot_img

Ni Cara Nak Claim Baki Touch n Go Kalau Kad Hilang

Sumber: Siakapkeli & FB @EddieSoh

Sedihnya dah top up banyak kat kad Touch n Go sekali hilang pula. Membazir je rasa dah top up.

Mesti ramai yang alami situasi macam ni kan? Dah top up lepas tu kad hilang, tapi tak dapat nak ambil balik duit yang ada dalam kad tu. Sebenarnya boleh untuk claim duit yang ada dalam kad tu dengan mengikuti beberapa langkah dan syarat ni.

comments

Terkini

spot_img
spot_img