spot_img
spot_img

Satu Keluarga Je Yang Tinggal Kat Rumah 27 Tingkat Ni?

Rumah dua atau tiga tingkat tu perkara biasa. Paling tinggi pun mungkin empat tingkat yang ada lif di dalamnya. Tapi percaya tak kalau bangunan setinggi 27 tingkat ni hanya untuk didiami oleh sebuah keluarga di Mumbai, India?

Ye, bangunan pencakar langit ni bernama Antilia ini dimiliki oleh Mukesh Ambani. Antilia bernilai USD 1 billion dan dibina pada tahun 2010.

Apa lah agaknya yang ada dalam ni kan? Haa, dalam Antilia ada panggung wayang yang boleh menempatkan 50 orang, tempat letak kereta yang boleh muat 160 biji kereta, memerlukan 600 staf dan di lobi sahaja ada 9 elevator. Dah macam hotel dah.

- Advertisement -

Sumber: Buzzfeed

- Advertisement -

 

comments

Terkini

spot_img
spot_img