spot_img
spot_img

Pasangan Ini Berkongsi Rumah Dengan Seekor Unicorn? Biar Betul

spot_img

Unicorn wujud ke? Bukan dalam fairytale je ke ada unicorn. Ni kami bawakan kepada anda seekor unicorn yang diberi nama Tinkerbell.

Tapi jangan lah terkejut sebabnya ini bukanlah unicorn sebenar. Tinkerbell merupakan seekor kuda pony yang berusia lima tahun dari Shetland. Pemiliknya, Jim and Mhairi Connelly mewarnakan rambutnya dengan warna merah jambu dan ungu serta memakaikan headcollar yang ada tanduk.

Tinkerbell sering di bawa ke majlis gala dan majlis hari lahir untuk menceriakan kanak-kanak. Namun, tuannya tidak sedikit pun menggunakan Tinkerbell untuk mendapatkan wang.

- Advertisement -

Hobi Tinkerbell adalah mencuri makanan ringan, menonton televisyen dan enggan tinggal di padang seperti kuda biasa. Walaupun dia tidak ada padang, Jim dan Mhairi biarkan Tinkerbell bebas bersiar-siar di sekitar rumah. “Dia seekor haiwan yang besar dan sangat jinak dan lembut. Perkara yang menakjubkan adalah dia duduk seperti anjing.”

Tak ada siapa yang berani marah mereka kerana meletakkan Tinkerbell di dalam rumah. Mempunyai unicorn di rumah anda lebih baik daripada tidak ada langsung. Tinkerbell juga minum teh sama seperti tuannya.

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
1
+1
0
+1
1

comments

Muat turun applikasi Berita Tular di Apple Store atau Google Play sekarang


Dapatkan informasi terkini di emel anda. Langgan secara percuma.

Terkini

spot_img
spot_img