spot_img
spot_img

5 Fakta Tentang Si Manis Ayda Jebat

Nur Shuhada Jebat datau dikenali sebagai Ayda Jebat, tak asing lagi dalam industri seni Malaysia. Pelakon dan penyanyi kecil molek ini merupakan pemenang Anugerah Meletop Era 2017 dalam kategori Lagu Meletop baru-baru ini. Walaupun dah memenangi anugerah memang satu Malaysia mengenali Ayda Jebat, ada beberapa yang tak tahu lagi tentang si Kenid ni.

1. Sangat FOBIA dengan orang yang suka MENIPU!
Selalunya orang fobia dengan benda-benda yang menakutkan seperti lipas ke, cicak ke. Tapi lain pulak si Ayda ni, fobia dengan orang yang suka menipu pula. Katanya, minta jauh lah orang seperti ini.

 

- Advertisement -

2. Tak suka makanan pedas
So, kalau korang nak hadiahkan makanan untuk si Ayda Jebat ni, pastikan makanan yang korang hadiahkan tu takde bahan yang PEDAS! Kalau tak habis lah korang. Haha

 

3. Suka sangat dengan kartun Doraemon
Yang berhasrat nak tambat hati si Kenid ni, hadiahkan je barang yang berasaskan Doraemon. Mesti dia suka korang punya! Hehe

- Advertisement -

 

4. Paling tak suka dengan orang yang ‘talam dua muka’ dan plastik
Haa, yang mana ada sifat ‘talam dua muka’ dan plastik ni, lupakan hasrat nak berkawan dengan Ayda, dia reject awal-awal nanti.
Sumber: Hanasuva

comments

Terkini

spot_img
spot_img