spot_img
spot_img

PRU 14: BN Kedah Sudah Bersiap Sedia

spot_img

Pengerusi Barisan Nasional (BN) Kedah Datuk Seri Ahmad Bashah Bin Hanipah menyatakan bahawa pihaknya sudah bersiap sedia sekiranya pilihanraya akan dijalankan dalam tempoh yang terdekat.

Beliau yang turut memegang jawatan sebagai Menteri Besar Kedah memberitahu media bahawa keyakinan beliau terhadap rakyat Kedah cukup kuat dan berharap rakyat Kedah dapat menilai perubahan dan kemajuan yang dibawa oleh BN Kedah sendiri.

Menara Alor Setar, Kebanggaan Rakyat Kedah.

“Saya pun dah pergi buat lawatan di bilik-bilik gerakan di peringkat Parlimen, jadi makna kata kita dah bersedia kiranya kalau Perdana Menteri umum bila-bila masa pun jentera parti memang dah bersedia di semua peringkat.

- Advertisement -

“Ini arahan yang diberi oleh ibu pejabat kepada UMNO dan BN supaya kita siap awal boleh dikatakan sejak tahun lalu kita dah sedia, walaupun tempoh masa boleh sampai tahun depan.

Keyakinan Saya Kepada Rakyat Kedah Amat Tinggi.-Ahmad Bashah

“Kita yakin rakyat sekali lagi akan memberi kepercayaan kepada BN di Kedah, insya-Allah,” katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat exco di Wisma Darulaman di sini, hari ini.

— Sumber BERNAMA

- Advertisement -

 

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

comments

Muat turun applikasi Berita Tular di Apple Store atau Google Play sekarang


Dapatkan informasi terkini di emel anda. Langgan secara percuma.

Terkini

spot_img
spot_img