spot_img
spot_img

Sebab Lelaki Ingin Kembali Pada Bekas Kekasih

spot_img

Bekas kekasih yang baik tentu sukar dilupakan. Apalagi jika sebab perpisahan di waktu itu hanyalah persoalan remeh.

Sebahagian orang masih berharap mendapat peluang kedua daripada bekas kekasih, termasuk lelaki. Namun apa sebenarnya sebab di sebalik keinginan mahu kembali pada bekas kekasih? Semak sebabnya memetik dari Familyshare:

Ambil berat

- Advertisement -

Rasa ambil berat tinggi yang diberikan wanita pada lelaki membuatnya begitu dirindukan. Tak hairan jika hubungan tersebut, lelaki akan merindukan perhatian tersebut. Lebih lagi jika dia tidak boleh mencari wanita yang sama perhatiannya dengan bekas kekasih.

Penyokong yang baik

Sebahagian lelaki ingin kembali pada bekas kekasih kerana dia adalah penyokong yang hebat. Seberat apapun beban yang dipikul, sokongan beliau selalu membuat lelaki rasa kuat. Oleh itu, ketika putus, lelaki sangat merindukan sokongan dari orang yang sama.

- Advertisement -

Kekasih terbaik

Sebahagian lelaki percaya bahawa dia tidak akan boleh mendapatkan kekasih sebaik bekas kekasihnya. Kerana itu mereka ingin kembali pada bekas kekasih dan memperbaiki peluang kedua jika diberikan.

Rindu rakan-rakan bekas kekasih

Bagi sebahagian lelaki lagi, kembali kepada bekas kekasih bukan kerana dia hanya mahukan bekas kekasihnya. Tetapi juga merindukan berkumpul dan menjalin hubungan lagi dengan kawan-kawannya. Oleh itu, dia ingin kembali berada di tengah kelompok tersebut.

Kredit Aliff Channel

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

comments

Muat turun applikasi Berita Tular di Apple Store atau Google Play sekarang


Dapatkan informasi terkini di emel anda. Langgan secara percuma.

Terkini

spot_img
spot_img