spot_img
spot_img

Peminat Tegar Doraemon Punya Pasal, Wanita Ini Buat Majlis Kahwin Semua Bertemakan Doraemon!

Zaman sekarang dah ada bermacam-macam tema majlis perkahwinan yang korang boleh lakukan. Mana tidaknya, kahwin kan sekali seumur hidup je, siapa yang taknak nampak cantik, hensem unik dan sebagainya di hari bahagia, ya tak? Jika sebelum ini ada yang mengadakan tema persandingan memakai baju kelab bola sepak kegemaran, kali ini viral majlis persandingan seorang wanita yang berasal dari Lahad Datu, Sabah dengan menggunakan tema kartun popular Jepun iaitu Doraemon. Bayangkan dari kad jemputan , pelamin hingga ke cenderahati untuk tetamu, semuanya bertemakan Doraemon tau! Haa tak caye tengok gambar kat bawah ni :

  

- Advertisement -

Kredit : THR GEGAR

comments

Terkini

spot_img
spot_img