spot_imgspot_img

Aksi Pramugara Air Asia Tiru Gaya Britney Spears Menjadi Viral

Tular di laman sosial video seorang pramugara AirAsia X yang mencuri tumpuan satu dunia apabila dia meniru tarian Britney Spears dalam muzik video Toxic.

Video pramugara Air Asia, Assraf Nasir sedang menari meniru aksi Britney Spears dalam muzik video Toxic menjadi viral selepas mendapat perhatian CEO syarikat penerbangan tersebut iaitu Tony Fernandes.

Antara Fakta Menarik Assraf Nasir

 

 

1 . Hero Oven Jugak Mamat ni.

Giler talented dia ni, menari ko nak, buat kek pun ko nak. Pasni boleh try jadi bomba plak, mana tau banyak bakat lain lagi terpendam. – tularr.com

 

2 . Back-up Dancer Tok Ti Rupanya

Haa, kan dah kata. Back-up dancer Datuk Siti Nurhaliza masa konsert SATU di Istana Budaya 2009 uolls. Siap ada krew sendiri lagi, Showdown pun dia masuk. Apela sangat menari Toxic tu ye tak? – tularr.com

 

3 . Dah Pernah Masuk Video Muzik Stacy – Not For Sale

Okla..memang jiwa penari betul la ni. Boleh Bah Kalakau!- tularr.com

 

4 . Kaki Gym Pulak Tu.

Spesis sado-sado jugak la ni. Tapi menari melentik semacam la pulak. Apa pun, tahniah! – tularr.com

 

5 . Kaki Sorak. Menang Emas Kot. Korang Hado?!

Kay, jangan judge. Menang Emas 2 bijik dalam Kejohanan Sorak Jemputan Asia 2014. Cheerleader itu satu hobi yang sukar ok. Pendek kata, yelah, terer la. Redha kan ajela. – tularr.com

 

Sumber : Facebook & Instagram Assraf Nasir

 

 

comments

Terkini

spot_img
spot_img